Stargazer ( 曕星魚 ),一個好路漫滴的名字,不過個樣就 ……

 

 

......

 

 

 

.....

 

 

 

....

 

 

 

..

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

上邊果張係石頭影,下邊係我影 ~


第一次嚮水底嚇到彈起就係因為 stargazer(唔潛水的朋友可能以為係鯊魚呢 ~

), dm 揮手叫o左我埋去,我見到一個核突樣埋o左嚮沙地(果時仲未識咩係 stargazer),個 DM 就用支 pointer 插落沙底好等條魚游出黎,現佢o既真身,點知佢係快速彈出黎,彈去我果邊呀 …..,嚇得我吖 ………

 

 


 

鰻魚一族 ~

 

 

冇錯, 呢條係 eel ,佢係扮緊有毒o既海蛇,不過佢o既背鰭出賣o左佢喇 ~

 

 

 

圓碌碌一族 ~

 
<-
小朋友呢 ~

<-都係
小朋友呢 ~




 

 

 

藥材一族 ~

  

 

呢條係海龍o既親戚 鬼龍(ghost pipefish

 

 

~ 水底相完晒啦 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()