尋日係潛聚力一年一度嘅珊瑚普查,點都會跟埋去嘅,以防唔夠人都可以頂上吖嘛 ~


 


相,其實執好晒架喇,不過就係唔知點寫,因為我想鬧人,但係又知有人會睇,有 d 野真係會嚇死我,好可化的。


 


跟呢 d 聚會去玩,真係分分鐘會遇到 d 唔同種類嘅人(我咁睇人,人咁睇我啦 ),o岩傾嘅就緊係好啦,不過由早餐至超市買汽水,我知我呢日會黑仔 …..


 


上晝人地嚮橋咀南做野,我就嚮船尾浸水,失策咗唔記帶防曬 ….


 


等人地做完正經野, fun dive 就去咗東霸。


東霸 d 石柱生多咗野喎,可觀性更加強啦,再加上果群 barracuda,大條咗唔怕人添喇,咁都影到添呀。

 


 


 


上到水發現有人抱怨先頭嚮水底撞到另一班 diver,投訴人地冇禮貌喎 ~


我唔知人地做過乜,不過好大可能係果兩班新人喇,因為我地撞到投訴人之前同之後都另有一批新鮮 diver 遊過(係咪新人,好易認嘅啫),之不過對待新人應該要開放少少嘛,水底嘅控制能力唔係一朝一夕就練得成架 ~


咁唔通攝人位影相就好有禮貌喇喎 ~


 


第二支係靠近左邊落,有牛啦、有扁蟲啦,妖,又有攝位人啦,個海咁大,點解又會撞到架啫??


 
 
 
 


 


有狼來了 墨魚仔 ?定墨豆呢?


 


 


呢個係激親唔係嚇親喎 ~


咁嚇親係咩呢 ?!


一,日本大吃大喝後遺症,wetsuit 自動變窄


二,我唔講喇,不過我真係嚇親,無論嚮水面講嘅野同回程嚮碼頭講嘅野,我只係普通人一個!太熱情會另人受不了 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()