Lembeh strait 一帶潛水,係我潛過服務最好的地方(不過我都唔係潛過好多地方

)!


 沉水員與 DM 比例細


 一上船就又茶、又水、又生果


 相機,放水池就得,工作人員會幫您拎上船的(佢地記得晒邊部機係邊位客人)


  d gear由嚮個o急度拎出黎開始,到潛完咁多日,洗乾淨為止,我掂都冇掂過。當然 wetsuit / boot 例外啦,除o左出黎,順手過一過淡水就掛起喇 ~


佢地洗得好乾淨,我返到屋企都冇拎出黎再洗 lu ~


 


 


 
 <- staff 幫我擺去個風水位吹


 


 


 住呢d 房唔駛行咁高呀 ~



 


 


 


最難忘的一潛 ………


記得有一個 dive 好辛苦,睇住隻錶 NDL 得番十分鐘,要由十七、 八米 一路 fin 返上淺水,偏偏遇著 down current,海流由斜坡直直打埋黎,一放軟手腳就會沖返落深水,唯有密密踢,用力踢,可憐全程都係沙地,想搵舊石頭抓住抖一抖都冇,一直至2m 水先靜落黎,先可以停落黎抖多幾啖大氣 …………….


 


 
 <- 細心服務


 


 



每潛完覺得凍,我就會"哩"入船頭 ,免得食風 ~




 


 


 



食物水準真係冇得頂 !!!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


 







Lembeh 2007 之旅就此完結想睇所有水底相, 請  click 


 多謝各位花時間欣賞

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()