一早畀陽光 醒,呢間酒店 d 窗簾係唔畀人瞓得晏嘅 ~


都好有陽光曬入黎,即係會好天喇,咁起身又浸一浸溫泉先食早餐。


 


餐後去流星の銀河の小函及大函,呢 d 地方似乎秋天黎襯上紅葉會更加靚 ~

 
 


 


兩架校巴


 


 


下一景點係坐纜車上黑岳,點知落雨呀,取消唔去改早 d 返旭川喇 ~


 


之前一日由札幌揸入北竜,沿途高速公路都唔多覺有寫車速限制,前後左右 d 車不斷飛過,咁我地緊係跟啦 ~


點知呢日返旭川,無喇喇有架警車片出黎追我地呀 …..


警察哥哥講乜我地都扮唔識聽(不過我根本係唔識聽嘛),終於佢 e e 哦哦完係咁指咪表 505050就放我地走喇!好彩!


 


 


返到旭川市先去放低行李,跟住去火頭山食拉麵 ~


 


 辣麵豉拉麵 -> 

 


 醬油拉麵 ->  


<- 肥豬肉拉麵


 



 


無喇喇多咗半日,緊係 shopping 喇,不過旭川 d 百貨公司質素 …….


 


得意動物包,原來係旭山動物園版


 
 




好艱難先消磨咗三個鐘,又去食喇~


 


據聞呢間和樂居嚮旭川都幾出名 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()