close

呢日返返首都 雷克雅維克

 

本來都記唔到佢地 d 名架,直到有一日睇左 now tv 的一個地球,任賢齊介紹冰島,佢教觀眾用佢既唔鹹唔淡廣東話讀 你黑我未黑 .,咁就入左腦喇!

 

 

 

一早係去 blue lagoon 浸溫泉,話係世界最大室外溫泉,可能真係太大啦,池水一邊熱,一邊暖,好在水夠深,游水都得,游熱左個身就爬上水面同朋友影相,吹凍左又跳返落去浸過 ~

 

不過 d 礦物質就令到我 d 頭髮變左著雜草 lu ~

 

 

呢位先生話 d 泥可以生髮喎信不信由您喇 ~

 

 

 

午餐就嚮 blue lagoon 入邊解決,只此一次,試左鯨魚肉

 

 

 

下晝出海睇鯨魚

 

落雨再加上大風,出海真係唔係咁好受 ~

 

船既下層係室內地方,分兩 part,一part有暖氣,另一part 就只有圍板,通風 d 冇咁焗 ~

 

船既上層係室外地方,第一層有瓦遮頭,再上一層就乜都冇,360度環迴景致。

 

 

 

一出防波堤,白頭浪處處,我 OK 架,我本身係冇咁易暈船既人黎既 ,不過其他人就開始陸陸續續黎料喇 ~

 

十五分鐘後先停一停 Puffin Island(乜會停 puffin island 既咩,我地仲 book 左第二日去睇 puffin 添,o徒左 €20 呀!),果群雀仔 ……,唔用 400 zoom 埋去都唔知就係名信片上的主角 ….

 

睇左五分鐘到,船繼續開,有位工作人員上黎話,如果我地繼續留嚮度,會成身濕晒架 ~

 

噢,即刻落番下層,不過下層好死氣沉沉 …..

 

終於都出到鯨魚出沒水域,橫風橫雨橫浪一個鐘,得個吉回程!

 

 

 

puffin 呀拿, 成巢添呀 !

 

 

 

 

落船後去影呢 d 雞肋,唔影又過唔去,但又真係冇乜特別 ....

 

 

  

 

冰島貨幣 - 海鮮宴  

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()