close

Book 左上晝睇 puffin

 

 

 

見到架船咁細,仲以為會好拋添,原來定到不得了 ~

 

可能一來風細左,二來 puffin island 真係好近。

 

見佢網上寫 100% guaranteen 睇到,原來成個島多到不得了 ~

 

船細細都好,可以近 d 雀仔 ~

 

 

20分鐘去程,20分鐘睇,20分鐘回程,咁就 20 歐了。

 

 

 

落船見到佢叫人唔好食鯨魚

 

 

 

午餐食串燒,都係魚呀,蝦呀,蔬菜咁 ~

 

 

 

都有唔少鯨魚款式,見其他遊客差不多一檯一款,我地試過一次,真係好夠了 ~

 

 

 

 

 

食飽又走上觀鯨船!係呀,我地放棄左 shopping 時間,去賭多次運氣!呢次係免費既,因為尋日睇唔到嘛 ~

 

 

 

朝早 d 風浪靜 d ,下晝又唔同左樣喇 ~

 

今次中層因為企滿晒人,所以我地上左最上層,享受下 360度環迴景致 ~

 

其實我地係唔係幾夠高架,又要兩手都握實扶手,睇得幾辛苦下 ~

 

 

 

以為會勁大風,點知比下一層有瓦遮頭的細喎,真係唔明點解喇 ~

 

不過睇一陣已經變落湯雞了 ~

 

 

 

算係回應我地既熱誠,終於都睇到幾條 minke whale小鬚鯨!

 

 

 

回程又停puffin island ~

 

 

 

落船食番隻熱狗,呢檔克林頓都黎架,好多人幫趁架 ~

 

 

 

不過羊肉腸唔係個個 o岩囉 ~

 

 

 

 

果然係一個漁港,周圍都係魚魚 ~

 
 

 

 

 

大概 hkd 132, 我 d 手工好過佢啦 !

 

  

 

晚餐揀左泰式牛肉麵,係咁多日以黎第一次食牛肉呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()