Day 10  Tana 我地住嚮市中心的 Central  hotel餐廳嚮五樓, 一出升降機睇前一亮, 都忘記了五樓已經對 Tana 黎講已經屬於高層了, 可以飽覽市區風景 ~

這是酒店早餐 (之前嚮Morondava 都係食呢d ), 咁樣就 12000Ar (~hkd 44)

 

不過朝朝法包 + 牛角, 返黎喉嚨痛了 ~

餐後去另一個文化遺產 - 皇家藍山行宮

 

我對建築物真係冇乜興趣 …….


 

曾經是法國殖民地小鎮都有點點歐洲 feel ~

 

嚮 Tana, 餐廳既選擇多好多, 我地都食過印度餐, 中菜, 馬國菜 ~
呢日就嚮間咁靚既餐廳用膳
 ~

呢 d 係用香蕉葉包麵粉, 花生, 糖 製成的糕

我地話想試, Roy 就買左 d ~

 

 

車子一停低情況就會咁 

 

 

司機比人拎刀""住 

件糕點仲係暖暖地的, 好香黑糖味, 不是太甜, 試過也就算了 ~

一個疑問, d 肉掛幾耐先會變壞 ???

 

 

之後就入機場了, 車子駛入停車場, 即刻有警察埋黎檢查, 要開車尾箱睇行李呢, 好彩冇要求開行李喼,但我地 d 背囊就走唔甩, 逐個開鍊 check ~ Roy 話怕人走私喎, 尤其中國人 …

Check in > 安檢 > 過關樣樣順利, 登機前嚮停機坪又再一次要開背囊比警察檢查呢 ! 唔通信唔過之前的安檢 ??!!


馬達加斯加的雲尼拿出晒名 ! 本已買左 d 做手信, 但去到毛里求斯轉機回港先收到朋友 msg 要加碼, 好彩毛里機場禁區入的 duty free 仲可以入貨, 買小包裝的當然貴, 但咁大扎就笑呵呵囉 ~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()