Roy 問我地午餐想在附近食還是返 Tana 先食估唔到跟團都有得選擇喎 ~

我地揀左嚮附近食, Roy 就帶我地去左間小店.

哈, 呢餐旅行社有賺呀, 呢d 地道小店價錢一定低啦, 不過 Roy 都算係咁啦, 如果果餐 $$ 低, 會幫我地比埋飲品錢.

 

雞湯配白飯 ! 這個走地雞湯有雞味有薑味十足中菜口味 ! 原來門口有小販賣緊薑呢即附近有種薑了 ~

 

如果香港有入口呢款薑啤就好啦 ~

 

 

行車途中見到好多人聚集即刻落車 8 

 

原來係鬥雞Roy話可以賭到好大賭車賭屋的 的確見到當地人興奮到不得了 ~

 

仲有好多攤

 

 d 攤檔全都是賣紀念品的但因星期日部份關門休息 ~

 

 

呢度 d vanilla非常平, 但Roy叫我地唔好嚮度買因為品質差, 佢話馬達加斯加最好的品質會出口 ! 又啱喎, 點會有外滙唔賺呢, 係d 發達國家先會留低好野比國民 ~

我唔識 vanilla, 但見到攤檔賣的又真係冇光澤同香味唔大, 仲差過我嚮二德惠果 d , 所以問下 Roy, 百貨公司賣的會否好一點 ? Roy 話帶我地去超市買 !

 

大家買左 d 草織品同磁石做紀念 ~

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()