close

Day 9 坐內陸機返 Tana 喇

今次地勤服務終於正常啦, 好快就出到登機証 ~

來回程都係同一航班編號的, 真係未見過 

 

飛機當然地又 delay  ~, 不過呢度可以出血啦 ~

呢 d 猴麵包樹原來可以咁用

 

我地有流動人肉兌換機, 要幾多換幾多, 實在非常方便 ! 

黃色衫個肥仔就”哩” 入店內, 從佢舊磚頭中數錢比我地 ~ (滙率唔錯架, 比我之後簽信用卡仲高)

 

 

返到 Tana 就參觀下呢個城市一般旅行團都會嚮首都作 city tour, 會嚮 d 重要建築物前影下相咁,但導遊講明不能落車,原除左會有小販走埋黎賣野,仲有小孩同女人埋黎乞加上我地係中國人,圍埋黎既人會特別多。

老爺的士

 

 

公共巴士, 約 0.2 美金一程

 

 

手提電話流動增值服務, 比錢檔主, 檔主會用自己手機同您增值 

 

 

(馬達版) 7 仔門前揭八掛雜誌一樣 

 

參觀著名古跡女王宮女王宮位在全城最高的山嶺之上,俯瞰整個Tana

 

 

Roy 之後帶我地去超市入貨, 一望而知非一般當地人所負擔得起的 ~

賣香料一角, 頂層的是雲尼拿 ~

 

 

除左雲尼拿可可都係外銷品

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()