夜晚繼續去橋咀,呢個沙地真係唔講得笑,香港 Lembeh 呢個名稱簡直實至名歸!


 


 


咁大隻瀨尿蝦


 


Dragonet


 


 


 


疑似外星生物 …….


原來係八爪魚 ……..


 


又一隻


 


 


呢款海兔我恨見咗好耐喇,不過見到又覺得佢好核突 ~

 


棱鬚蓑


赤刀


 


 


話說我地影緊條赤刀,我眼尾突然間瞄到左手邊有張鬼網 (棄置魚網)......


第一時間想游開,不過已經遲了,已經纏上咗啦,我知道我愈掙扎,只會愈纏愈緊,當時諗到嘅係推開石頭先,如果唔係連石頭都中埋招就麻煩喇,根據物理學原理的作用力與反作用力,我向右一推,自己身體就自然會向左了,即係話我更堪入鬼網內喇。


跟住我先輕拍石頭,因為我怕大力拍佢,佢大動作轉身就會撞上個鬼網呀!


好啦,當石頭嘅注意力留嚮我度而唔係條魚身上,我可以專心解網啦,好彩左腳冇纏住,最主要都係相機繞死晒喇,OK咁我可以升起個人攞刀喇,兩個人夾手夾腳,一路升水一路割,最後當然係有驚冇險喇


 


所以保持冷靜係非常重要!


 


D 棄置魚網真係分分鐘害死人喇!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(25) 人氣()