嚮香港就 book 定去 nusa penida manta point 潛兩枝喇。


一早就知道嚮峇里出名睇 mola molad 水溫係會凍到我頂唔順的,再加上季節關係,我都唔大可能會睇得到 ~


 


但係我唔知道原來 nusa penida 一帶都係偏凍的,manta point 都唔例外,所以一路都好擔心呢兩潛點算?


 


準時0700我地位 dm 就嚮酒店 lobby 等我地喇,先坐十零分鐘車去唔知咩沙灘, 轉快艇, 估唔到個灘都幾靚架喎,水底清澈, 有好密質質既水草。


 


田友四因為怕暈船,所以只有我同阿三出發,兩個人就包咗架快艇,加埋 dm boat boy,好抵吖 ~


大半個鐘快艇就到喇,都幾定~


 


船一停,即係摷番件打底背心出黎先。


一跳落水,梗係嘩嘩嘩啦, 之前幾日都係潛緊 30 度水架而家突然 26度喎(心諗都好彩有26)


 


落到水 fin 兩步就係目的地喇,嘩人呀人呀人呀,school of 呀, 啲 manta 就迫到留守嚮山頂, 唔願落黎,40鐘, 人。


上番快艇, 原來 dm 有預備野食比我地架喎,不過我地都係選擇咗兩排我保管左六日既半溶朱古力


第二支, 走梗 d 喇,野,啲 manta 肯游落黎喇,最高紀錄係同一時間八條, 影下影下亦都愈黎愈凍喇,  26 度影到 24 後來仲 23 度, dm 初初講話  35 分鐘好喇,因為凍呀,結果我地玩左  45 鐘,凍屎咗 …..佢!


 
 


 


潛完就即刻返酒店搵埋阿四食飯喇。


講到 shopping,女人緊係精神啦,所以洗乾淨 d gear 就出去 kuta square 殺價啦

 


 


行夠皮就去咗食日本菜 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()