close

 


成日畀人問我去過 bali 未,um… 點答呢 ….


去,係去過的。兩年前去 komodo 都係經過 bali 的,回程仲住咗嚮 PJ 兩晚,潛咗四支樽添,不過 bali 最出名的 Nusa Penisa Tulamben 就冇去過囉 ~


 


今次行程係 Tulamben Seraya resort 四日,其中一日 day trip PJ,跟住落番 Kuta 住,潛兩支 Nusa Penida manta point,再嚮 kuta hea 多一日,total 8日。


 


早前都講過直航 cx 冇位之餘又貴,所以又係幫趁星航喇,兩程機 +兩個幾鐘車,到 resort 都晚黑十點幾喇,真係幾攰下。


 


第二朝先去潛沉船,水底左邊又係人,右邊又係人,水又屎 ……


第二支叫 drop off,睇得出 d 鹿角珊瑚曾經好茂盛過,即刻諗起大 c 影果張「海洋63家房客」的封面相 ……


 
  


成廿米水深點可以忍氣咁耐,等 d 水泡散去呢 ….


 


第三支係 house reef,係 shore dive 黎,雖然係好大浪,不過久經東平洲的訓練,再加上有印印工作人員幫忙拎相機,都唔算難應付。

落到水底,係我鍾意嘅 muck dive 黎。


呢個 muck dive 比我想像中少野睇喎,除咗隻小丑蝦,其他野真係連 anilao secret bay 都不如喎,但係阿 sam 話呢度好正架喎,仲係第三次黎添???


原來話呢度早前打大風,破壞得好犀利喎 ……


 


呢條蝦 goby,有兩位 roommate ~

 

 


 


我辛苦搵佢出黎,其他人睇唔明


 


潛完上水,雖然印印已經即刻落黎同我接相機,但係我都冇辦法企得起身,大浪加上石頭底,搵位落腳已經難,未企得直就已經比浪打番跌,最後係差不多要攬住位印印先上到岸 ~~


咁嘅情況,令我諗起第一次去 kakaban,行上岸呀!!


所以都係唔落 night 喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()