close

Seraya 好熱,房內冷氣又開得唔大,一早起身居然鼻敏感發作,唔理喇,通常潛完第一支就會收晒乞次喇。


呢日兩支唔知去咗邊度影細野。個鼻到第二支都唔肯收鼻水,好煩,仲開始要吉隻手出黎鼻做反壓。


 


第三支又係 house reeef,我同 dm 講,我要睇 boxer crab 呀,佢胸有成竹咁話 ok ok,咦?有古怪喎,乜呢 d 野有 guarantee 嘅咩?!


dm 話尋日水底人多,怕搵咗隻 pom pom 蟹出黎會畀人踢起晒 d 沙喎 ~


dm 好快就搵隻pom pom 蟹出黎,隻蟹仔原來係畀人收埋架,用幾舊石頭圍實,d 魚入唔到去食隻蟹,我地影時,dm 都睇實唔畀d 魚游埋黎 ~


影完,佢又圍番隻蟹仔。

 

 


呢個 dive 上水仲搞鬼,兩個印印,左右護法咁,一人捉實我一隻上臂夾我上黎呀,十足十夾公仔機咁。


呢晚本來夜潛架,點知個鼻仲塞鬼埋添,又棄權喇。即係呢個 trip 冇做過 night dive


 


 



留意佢一對藍色鬚鬚吖,水底睇閃下閃下咁架 ~

 
 
 


 


呢隻野完全唔怕人,我伸手接過 5cf 手上呢隻蝦,佢仲想爬入我手套入邊,嚇到我 fing fing 唔切。


 


唔知點解呢度 d 羽毛星蝦係嚮星星外邊的?!


 


返到房先睇到有蛋蛋 ~


 


dm 咁都搵到佢! 

 


 


 


 
 
 
 
 


我嚇親佢,所以佢走出黎兇我。

 


 


 
 <- 有三隻

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()