close

Day 4

呢日玩 dog sledding, 導遊 Satu 就順便介紹埋 king crab safri, 我地都鍾意食蟹既, 時間同價錢啱都可以參加呀 !

等齊人就向狗場出發啦 ~

馴鹿出沒注意

大約坐半個鐘頭車到啦, 先教我地點樣控制架雪橇, 跟住兩個人一組嚮湖上兜個圈就會返黎 ~

玩完就入帳篷坐下, 暖下身 ~

巨型綿花糖係乾草

 

又有 glogi 飲呢 ~

 

返回酒店後, Satu 就話 king crab safri 有詳細資料喇, 295/, 兩小時車程越過芬蘭國境, 到挪威一個小漁港上船, 船程大半小時, 皇帝蟹可以任吃 ….

沿路觀察有冇極光, 有就可以落車影 !

Satu 問我地駛唔駛考慮下, 我地二話不說就點頭參加, 嚇了佢一跳呢 ~

 

 左手邊, 冇開燈間屋就係我地呢幾日既屋企啦 !

 

因為朋友嚮玩狗車時出意外, 整傷了腳踝, 行動不便, 所以下午留嚮屋企玩整麵包 !

有香草包同無花果包呢 ~

 

 

有自家 sauna, 點可以唔玩下冰火二重奏呀 ?!

 

衰在我地冇明火, 呢個火爐好似好好玩咁

 

望望個天, 又睇睇天氣預測, 全是雲雲雲雲雲, , 可以早d 去瞓了 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()