close

芬蘭市民非常 nice, 提我地是日平安夜, 商店只開門至中午 12 點, 之後會連交通公具都冇埋, 叫我地預時間返酒店. 好 ! 我地就預早 d 去碼頭啦 !

碼頭對面有個 mall,買張 data prepaid sim card (€24.9/10GB), 4 個人開著 hotspot 一齊用, 因 Inari 的 apartment冇 free wifi 呢 ~

跟住鯨吞埋個午餐, 剛好 12 點人地關門時間 !

 

Tallink Silja west terminal上船 ( 9號電車總站, 方便 ! ), 有  self check-in machine

綠色果架就係啦, 我地只係買平飛, 冇指定座位的, 餐廳/走廊 有位就坐得 ~

 

2 小時就到塔林, 天黑加上落雨, 令我地差不多用左 1 小時先搵到酒店 !

塔林比赫爾辛基好, 多少少舗頭營業 ~.

仲有聖誕市集添 !

 

呢位靚女姐姐非常好人, 用 google map 幫我地搵酒店路之餘, 仲畫埋地圖比我地.

去酒店放低行李後, 就幫趁姐姐買杯野飲.

呢杯係北歐的傳統節日飲料(Glogi / Glogg), 味道似熱飲利寶納+肉桂, 可以加水果/果仁/乾果 等, 分有酒精的 / 兒童版(冇酒), 朋友飲完愛上了 ~

 

 

由於怕平安夜餐廳休息, 所以帶定杯麵, 同嚮船上買定野食做晚餐.



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()