本來我地十幾人包

o左艘船,點知架船一出西貢碼頭就壞o左,迫住要同人地 share 另一艘船。

 

第一轉可能係嚮水面同水底 fin o左輪,居然想嘔添,不過一陣間就冇事喇。

水清,不過冇咩特別野。

 

呢張相係 safety stop 時影o既,好大湧,郎o下郎o下,所以朦查查了,相中好似綠草如茵咁,如果我話呢 d 係海參呢 !? 會唔會毛管棟 ?

係呀,係密密麻麻o既海參仔黎架!

 

d 綠色鬚鬚就係佢地 d 觸手喇 ~

 

第二轉去癩痢想搵藍白長咀蝦,結果係無功而回,都係搵下d 蝦仔蟹仔算喇。

 

呢隻蟹我最初見佢郁都唔郁,以為係一舊屎,點知石頭影o左,仲比埋我睇,先先佢係一隻蟹,咁咪係咁易影張囉,返到屋企石頭話比我知係舉手蟹 bb 呀!

您地信佢啦,最近都係佢搵野比我睇架 ~

咩係舉手蟹 ?!

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!GONggoCGGBL4qo7JeMMAvRlsCt.Q/article?mid=129

呢隻梭螺o既屋企咁細 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()