close







Day 3 (18/02/07)

 

食片多士,飲杯咖啡先落水。

 

Dive # 5 North Point

School of Barracudas,四條大蘇眉!

 

 

例牌早餐款式係:香腸 / 奄列 / 薑絲肉丸粥

 

Dive # 6 Koh Bon “West Ridge”

 

見到一條豹紋鯊飛過,原來就係成個 trip 唯一一條!

 

隱形戰機 Manta Rays 出場

一見到條 manta,石同 K 就發力追 ,三同 P 都追o左少少,我就緊係原封不動!估唔到就有一條向住我游過黎,影o左幾張,發現同同組人拉到好遠好遠,遠到唔係我能力內追到佢地,諗緊好唔好自己升水呢??自己升水有好大風險呀,一定比水流扯到好遠好遠,唔知會唔會畀人執得番添。

 

都好彩我見到同船o既另一 DM – Jessie,即刻發力 fin 埋去佢度,但係要頂流追一個 DM係幾咁高難度吖,我唯有沉底,嚮僅餘o既 九分鐘 NDL 內追佢,最後我緊係追到啦,唔係仲坐得嚮度 !? Jessie check 過我仲夠氣,就叫我同佢一齊繼續潛

嘩!當時 D manta 真係左穿又插,不過我仲邊有心情影相,好怕 D buddies 擔心唔見o左我!

好難捱o既一個  dive,終於等到 Jessie group 人上水, 坐快艇返去見一眾 buddies

 

後來講番當時情況係 石同 K fin o左去追 manta,結果兩個自己升水;三同 P 就同 Duke 一齊,咁石頭以為我跟住 DMP 又以為我跟o左石頭 ……..,直至佢地分別上到船,先發覺少緊件 ……….

 

 

例牌午餐係:白飯 / / 魷魚 / 唔記得咩湯

 

 

Dive # 7 Koh Bon “West Ridge”

 

繼續睇 manta,今次大家都冇發晒蠻咁追喇,成 gp keep 住一齊。

 

http://www.youtube.com/watch?v=YctgVB65O4Y

 

 

下午茶係:勁甜椰汁蕃薯糖水

 

Dive # 8  Koh Tachai “South site”

 

石頭一落就見到一對又大又靚o既海膽蝦,跟住 d 人慢慢過黎排隊喇,所以冇影到。

 

例牌晚餐係:白飯 / / 魷魚 / 牛肉 / 唔記得咩湯

 

 

呢晚 0330 開船,即係瞓得半晚。

 

 戰機大放送

~ 真係好大條 ~


 
 
 
        

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()