Day 6 ( 21/02/2007)

尾二日,嚮巴東 hea,上晝游下水,下晝就行下街。

 

新商埸喎 ~

 

 連煙灰缸都好有型 ~   
 

 

   kawaii donut

 

 

晚餐就由嚮當地住o既小平同沙拉帶我地去食大排檔。又生蠔、又生蝦刺生、炒蟹、大蝦同蒸魚,當然仲有菜呀、肉呀、炒飯、炒麵咁啦,十四個人都係食o左三千幾泰珠咋。

 

淨係記得影呢碟生蝦刺生,只係 80 泰珠咋 ~

 

飯後,佢地去o左做古法按摩,我唔受得力,所以揀o左貴三倍o spa (石頭畀錢

)。

講下呢間 Let's Relax ,門面好得,係有 d 細節要執下囉 ~

話說我做緊全身磨砂時,當時係做緊左腳,位師傅話要出去拎 d 野,咁就行o左去,又唔同我 “com”返張被,又唔關番度門,我半個屁股畀人睇晒啦!

另一樣都好好笑 ~,當做完我打算落床換衫時,就搵自己對拖鞋啦,師傅見到,佢就除低o左自己果對,走o左去我果對度,跟住著上腳行過黎我呢邊畀我呀!真係咁都得 ~

 

Day 7 ( 22/02/2007)

第七日食完早餐就走喇。

 

呢度淨係寄倉架咋,仲有一大車 hand carry 行李 ~

 

 
拜拜咯 ~

 

 

做番個潛潛總結先:

第二次去 Similan LOB,船上環境比第一次寬敞,果然一分錢一分貨。

Pawara o左食方面爭少少,水缸唔夠大(buddies D 大相機冇位浸淡水啊),其他幾好,好舒適,同埋今次水面靜得多,上次(12月尾)好 rough 的。

 

潛方面:

l      一落水我地五個都自己玩了,DM 又唔會催影相。

l      我冇 expect 有咁多 manta 架,可能經過上次 Sangalaki 啦(上次得一條咋),希望愈大,失望愈大嘛。

l      反而預計會有好多大 sea fan,不過沙拉話我地去果 D site 唔多 sea fan

 

第一次住o既船 ~

 

水底相 : http://www.17dive.com/gallery/thumbnails.php?album=1094

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()