早一個月前,石頭冇相機用,我叫佢用番部 5D 啦,佢就出咗呢句『食過牛肉的和尚返唔到轉頭』


 


尋日石頭去咗越南做野,咁我可以攞佢部 1D III 玩啦,試下牛肉係咩滋味先 ~

乖喵最愛MSN表情图片51


 


 


尋日三支樽,分別係龍眼圓頭 + 橋咀 + 橋咀


 


多謝 Pan 搵野我睇,佢尋日搵咗好多海牛

乖喵最愛MSN表情图片11
 


 


又係 Pan 搵的


 


 


好在臨尾 night dive,我都搵到條好野啫

乖喵最愛MSN表情图片49


 


這是 棱 鬚 蓑 Ocellated waspfish http://www.lesmart.com/MarineWeb/Discovery/pic/Ocellared_Waspfish/Ocellated_Waspfish.htm


我都係第一次見呢,好靚呀  ~

 
 


 


佢埋咗落沙嘅話就同普通魚一樣,一定發覺唔到佢呀

 


 


 


 


上咗水,大家討論剛才點影啲魚,能見到低啦,contrast 細啦,好難 focus ~


我彈咗一句『唔係吖』


嘩!呢 d 就係  1D III 嘅威力!!

乖喵最愛MSN表情图片51


 


 


 


就係呢條 blue-fin gurnard 帶我地搵到棱 鬚 蓑 架 ~

 


 


 


我見 d 大C 成日影呢 D 魚仔,一於有樣學樣

 


 


 


加映肥蟹兩隻

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()