close

咁多日都未搞完 d 相,實在係好低效率,您地睇到悶唔駛話我知,因為連我自己都悶悶地


 


蝦,


好開心有第一次見嘅 tiger shrimp


 


 


好開心有第一次見的火海膽蝦,當時自己嚮廿幾米,見到兩個DM ,一左一右用支捧捧夾住個火海膽由深水(我估三十幾米)衝上黎,即刻跟住佢兩個 fin 喇。


 


 


好開心有第一次見的???蝦,我都唔知呢d 軟珊瑚都有共生蝦添 ~

 


 


 


好開心有第一次見的蝦形物體,石頭見我嚮度 閃、閃、閃,佢睇到 “R”晒頭。



嘗試畫番隻蝦形物體出黎。


 


 


好開心有第三次見嘅巴魯坦星蝦,呢個名係我嚮 d 養魚網搵出黎的,好搞笑 ~


第一次影時仲係用緊部傻瓜 pentex s40


第二次見時,雖然手揸部 5D,不過當時捕緊 jawfish bb,成個人僵硬晒,郁唔到。



 


 


好開心有嚮香港成日去搵都搵唔到嘅長咀蝦。


 


 


好開心有呢款 bubble coral 蝦,腳部係藍圈圈,通常見的是藍直線。

 
 <- 藍直線


 


 


好開心有 bb 琵琶蝦


 


 


好開心有白色的羽毛星蝦,當 dm 指隻羽毛星蟹畀我睇時,我唔要呀,我指呢隻白蝦畀佢睇,我要呢隻白蝦呀!當時其他人手揸 wide angle,冇人同我爭。


 


另一隻色


 


 


兩款海參上的蝦蝦蝦

 
<-獨臂蝦


 


 


三款清潔蝦

 
 


 


 


正常蝦

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()