好耐冇同成班朋友出過船潛喇,又有新朋友 TT-TT,而且今次午餐仲係打邊爐,真係開心又興奮,但係係咪興奮過頭呢,居然玩到 lock 錶呀 !!


以往外潛,我都好睇實個 NDL 架,因為隻 xtender 好保守,我通常都係比其他人早升水,成日做禿鷹睇人玩。


估唔到今次嚮香港都玩到要 deco


deco stop 梗係有做喇,而且隻 smart com 都解除咗 deco mode 了(係呀我帶兩隻錶落水架),但係隻 xtender   一秒鐘都冇 count 過我個 deco stop 呀,冇計喇,我聽到隻水上的士嚮水面等緊我呀, lock 錶就 lock 啦 ,起碼隻 smart com 冇事先 ~


 


TT-TT 呀,香港唔單只可以潛多過 18m ,仲可以 lock 錶架,好彩您冇我咁貪玩咋 ~


 


 


咁究竟咁深水有咩呢 ?


 
 


 


 


呢隻長咀蝦就係元兇喇,嚮 20m 屎水中 ~

 
 

佢地係三隻排住隊架,不過我就一隻都影唔晒 ……


 


 


原來 TT-TT 鍾意易奶咀葵同葵蝦,早知就早 d 上淺水 hea ~



 


要多謝三位邊爐令女,食到捧住個肚,暖笠笠連第二支樽都唔想落

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()