close

 


第三日下晝加咗一支,夜晚又加一支。


 


下晝風浪大咗啦,DM 話帶我地去影海馬仔,到步見到棵海扇嚮個峽逢崖頂,d 魚魚好不沉常咁係咁游埋黎,咦,隔離個十字架咁熟口面,原來係 Anilao 著名景點 the Cathedral


我見棵海扇係平常紫紅色的那款,都係讓位畀人影喇,去搵個窿避下水流實際 d,上到水面先知原來磨咗咁耐,跟本係搵唔到海馬仔!唔係化?!咁點解唔早 d 走?嚮個崖頂頂流???


 


潛完返 resort hea hea,啱啱係日落時間呀,不過成身濕立立,又好快會去夜潛,冇人願意去除 wetsuit 拎相機呢 ~


豆粉話佢個身乾得7788啦,可以上房拎相機喎,點知佢一彎身想起身,頭頂一水淋落黎,原來係佢個頭套兜咗好多水呀!

乖喵最愛MSN表情图片212


 


六點鐘,我地望住個紫紫紅紅晚霞去 Basura lu ~


Basura shore entry,學 5c 苦話齋係 落去,不過對我黎講 有著數呀,所有野沉晒落水,個人就輕飄飄啦,唔通仲孭住幾十磅行出去咩 ~


 


 


哎呀,一蹲底就有隻小藍圈,係好野定可怕呢?


 


 


瞓了的 clingfish

 
 
 
 
 
  


 


Woo,呢對 coleman shrimp 嚮好淺水,可以慢慢影呀


 


 


對上一次黎我已經好鐘意呢個 site 架喇,記得當時係影到唔停手,忙到不得了,三年後再黎,好似冇咁精彩喇 …..

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿當 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()